czwartek, 4 lutego 2016

Zoeva Cocoa Blend, moja opinia o palecie. Makijaż w modnych barwach karmelu, kajmaku i czekolady.

Od pewnego czasu raczkował w mojej głowie pomysł na makijaż, który zawierałby w sobie barwy karmelu, kajmaku czy mlecznej czekolady. Ponadto chciałam użyć też mocniejszej barwy, czyli dodać szczyptę szaleństwa. Jako, że paleta Zoevy Cocoa Blend zawiera to, czego potrzebowałam, postanowiłam w poście połączyć recenzję z makijażem. Tym bardziej, że kosmetyk, o którym dziś napiszę, wart jest osobnego wpisu. Zresztą, mam sześć palet tej marki i każda zasługuje na swoje pięć minut. Powiem szczerze, że do tej pory nie miałam w swojej kolekcji lepszych cieni. Dlatego też niedługo jedna z czytelniczek bloga otrzyma wybrane przez siebie cudeńko. Paleta Zoevy jest takim przebojem, który można oferować bez obawy, że nie przypadnie do gustu. Nie znam osoby, która nie byłaby oczarowana tymi przepięknymi paletami. Dlatego jeśli wasz chłopak ma problem z wybraniem dla was prezentu na Walentynki, możecie zachęcić go do szukania inspiracji na moim blogu. I na sam koniec wstępu, jak to bywa w przypadku każdego postu, zapraszam do zapoznania się z jego treścią.


Paleta Zoeva Cocoa Blend to zbiór dziesięciu cieni w uroczym, złoconym farbką kartoniku. Cienie nie mają zapachu, w porównaniu do czekoladowej tabliczki Too Faced, która swoją drogą, nie dorównuje jakością dzisiejszemu bohaterowi. Wielka szkoda, ponieważ gdyby Cocoa Blend rewelacyjnie pachniała, chyba nie potrafiłabym się z nią rozstać. Pora na zalety. Największym plusem palety są piękne kolory, które na dodatek są w modzie. Pigmentacja jest bez zarzutu. Rozcieranie cieni jest czystą przyjemnością, świetnie współpracują ze wszystkimi moimi pędzelkami do blendowania. Nakładając cienie opuszkiem palca lub pacynką, można uzyskać naprawdę mocny efekt. Co do trwałości, jest świetna, jeśli ktoś nie ma problemu z mocno przetłuszczającymi się powiekami. Sprawdzałam ją na innych dziewczynach i zdawała testy na szóstkę. Ja niestety nie miałam szczęścia, dlatego też każdy produkt, który nałożę na oczy, prędzej czy później traci na swojej intensywności. Nie zmienia to jednak faktu, że cienie z Zoevy najdłużej się u mnie utrzymują, wręcz do kilku godzin, co wierzcie mi, czyni je wyjątkowymi i najczęściej przeze mnie używanymi. Poza tym kolory bledną w elegancki sposób, nie pozostawiając plam czy pozornych zasinień.

Komu pasują kolory z tej palety? 
Dziesięć kolorów jest szerokim wachlarzem możliwości i myślę, że każda dziewczyna znajdzie w tej palecie propozycję dla siebie. Z pewnością umiejętnie dobrane kolory, podkreślą wszystkie znane barwy tęczówek. Sama jestem posiadaczką zielonych oczu, które bardzo dobrze czują się w towarzystwie każdego odcienia z palety. Natomiast na brązy powinny zwrócić uwagę niebieskookie i szarookie, a brązowookie powinny zainteresować się szczególnie złotem. Oczywiście najlepiej zawsze wypróbować przeróżne kombinacje, bo dopiero w lusterku widać, w jakiej wersji koloru nam naprawdę dobrze. Bywa, że to temperatura jest ważniejsza od samej barwy, jeden brąz może być dla nas stworzony, inny sprawi, że będziemy wyglądać jak chore. Na szczęście kolory w Cocoa Blend są wyważone i choć to na pierwszy rzut oka ciepła paleta, to u mnie, zimnego lata, sprawdza się bardzo dobrze. Ja zaliczam ją do tych neutralnych. Znajdzie zwolenników zarówno wśród osób o ciepłym jak i zimnym typie urody.

Jakość opakowania
Podoba mi się pomysł płaskiego i wąskiego kartonu, zapinanego na magnes. Paleta dzięki temu łatwo się przechowuje. Mam już swoje palety ponad pół roku i żadna mi się nie rozleciała, ani nie uszkodziła. Natomiast jeden z cieni został źle przyklejony, akurat w Cocoa Blend i potrafi wypadać przy otwieraniu. Nie dzieje się tak jednak w przypadku reszty palet. Rozumiem, że każda maszyna może zawieść, ba, każdy człowiek popełnia raz na jakiś czas błędy, więc nie mam zamiaru robić w związku z tym zamieszania. Poza tym na podstawie tego uciekającego gagatka, widzę, że cienie nie mają skłonności do kruszenia. Nie raz mi wypadł i nic mu się nie stało.


Poniżej przedstawiam makijaż wykonany za pomocą Cocoa Blend. Brakowało mi w niej jednak odcienia brązu, takiego jak Smoky Wishes ze Smoky. Dlatego wspomogłam się jej siostrą. Został on nałożony tylko w wewnętrznym kąciku. Przy okazji robienia tego makijażu doszłam do wniosku, że Smoky i Coca Blend doskonale się uzupełniają. Mając tylko je dwie, jestem w stanie wykonać takie makijaże, które mi się najbardziej podobają. Zarówno dzienne jak i wieczorowe.



Ponadto do makijażu wykorzystałam oczywiście szereg innych kosmetyków. Użyłam dwóch podkładów Bourjois, ponieważ tylko zmieszane, kolorystycznie do zaakceptowania, wtapiają się w moją skórę. Na zdjęciu brakuje jeszcze pudru matującego Kryloan. Model rzęs Vipery to cienkie i delikatne Angel Wings. Konturówka Eveline to Max intense colour 14 nude. Pomada Inglot jest w odcieniu 11.


Mam nadzieję, że post okaże się przydatny. Przypominam również o rozdaniu, które trwa do końca tego tygodnia. Jest szansa na zdobycie wybranej przez siebie palety, może właśnie Cocoa Blend? :)

Udostępnij ten wpis

55 komentarzy :

  1. śliczny makijaż a jakie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta paletka jest piękna :) śliczny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta paletka - mam Naturally Yours i jakość mnie rzuca na kolana, więc pewnie i na tę paletkę się skuszę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka jest piękna, ale jak dla mnie tonacja jest za ciepły przynajmniej tak mi się wydaje :) mam naturaly yours właśnie od mojego Lubego i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam obawy, że tonacja jest za ciepła, ale na szczęście okazały się niesłuszne. Paleta moim zdaniem jest uniwersalna :)

      Usuń
  5. ja niedawno kupiłam Naturally Yours Zoeva ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż ;) Kolorki w palecie są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paleta przepiękna, ale dla siebie znalazłabym pewnie tylko 2 lub 3 kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale w praktyce okazało się, że cienie pasują różnym typom urody. Na dodatek można je tonować innymi odcieniami i to też daje większe pole popisu:)

      Usuń
  9. piękna paleta, te cienie robią rewelacyjne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, ta paleta jest na mojej wishliście :) Mam dwie paletki Zoevy, więc pora na kolejną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Cocoa Blend i Smokey, to moje ulubione. Popularna Naturally Yours jest u mnie na trzecim miejscu dopiero :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż :) A paletkę mam na chciejliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki ma :) Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory, a makijaż całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie posiadam niestety żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiam się nad nią rose golden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lubię bardziej Cocoa niż Rose Golden, którą również mam w swoich zbiorach. Wszystko jednak zależy od tego w jakich kolorach Ty będziesz czuła się dobrze:)

      Usuń
  16. Ale ładny makijaż. podobają mi się Twoje brwi

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładny makijaż. podobają mi się Twoje brwi

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż oka - nawet nie myślałam, że tak intensywne odcienie mogą wyglądać jednocześnie tak... subtelnie ? :) Pięknie to zrobiłaś no a paleta... echhh kto o niej nie marzy :)
    Dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paleta ma piękne i kolory i już widzę jakie makijaże bym z nią czarowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Marka Zovea od dawna mnie interesuje. Zarówno pędzle jak i palety. Przyznam szczerze że chyba sama bym nie wiedziała którą wybrać;) Ale dam szanse szczęściu:) Może tym razem mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  21. :-) Piękna paleta i śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj od dawna mi się marzy ta lub naturally yours, ahh moze kiedys kupie lub wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi sięintensywność cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam Rose Golden i bardzo ją lubię. Ta również jak najbardziej jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna, ale ostatnio używam niewielu cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. marzy mi się jakaś paletka Zoevy, może w tym roku się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :) Kiedy chciałam ją kupić - była wykupiona. Ale na szczęście ją zdobyłam i jestem szczęśliwą posiadaczką od lipca. Kolory ma cudowne, pigmentacja powala na kolana. Brakuje mi w niej trochę jasnego, beżowego opalizującego cienia. Szerzej będę o niej też pisać u siebie.

    Makijaż super, kocham te kolory :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż :) uwielbiam palety zoeva :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Od dwóch miesięcy jestem posiadaczką tej palety i jestem zachwycona :) niesamowicie żałuję,że dopiero dziś trafiłam na Twój blog i ominęło mnie rozdanie, bo kusi mnie druga paletka tej firmy, zupełnie nie mogę się zdecydować. Może podpowiesz, co pasuje niebieskookiej delikatnej brunetce, o chłodnej tonacji? Chcę wprowadzić trochę koloru do mojego makijażu na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W towarzstwie brązów zwykle bardzo ładnie podkreślone są niebieskie oczy. Możesz wypróbować jeszcze odcienie miedzi, ich intensywność zależy od twojego gustu. W tym różu z Cocoa Blend też powinnaś wyglądać dobrze, jeśli wklepiesz go palcem i osiągniesz wyraźniejszy kolor :) Być może kombinacja gołębiej szarości(niebiesko-szary)czy fioletu z brązem też wyglądałaby ciekawie. Tak naprawdę musiałabym Cię zobaczyć, żeby jak najlepiej dobrać kolory. Niekiedy tyko akcent decyduje o całości. Polecam na początku też sprawdzić czy dobrym bazowym kolorem jest dla Ciebie czysta biel czy beż :)

      Usuń
    2. Oczywiście ten róż też warto po bokach zmieszać z brązem, bo sam może wyglądać przytłaczająco :)

      Usuń
    3. Róż tak mi się podobał, że wkrótce po rozpakowaniu paletki nałożyłam go na całą powiekę i oczywiście wyglądało mega przytłaczająco. A chciałabym dokupić sobie paletkę Love is a story, zawiera fiolet oraz niebieski, najchętniej przygarnęłabym wszystkie zestawy :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.