piątek, 11 marca 2016

Toniki Ec Lab porównanie i wybór ulubieńca.

Jako, że miałam już wszystkie trzy toniki rosyjskiej marki Ec Lab, postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie. Na szczęście wybór faworyta nie był trudny. Jeden z opisanych dziś kosmetyków, skradł moje serce, na długi czas, co zresztą widać na zdjęciu, mam zapas. Natomiast co takiego sprawiło, że sięgnęłam po kosmetyki Ec Lab? Po pierwsze składy, są bardzo dobre, po drugie atrakcyjna cena, a po trzecie słabość do samego Ec Lab, bo w przeciwieństwie do wielu innych rosyjskich firm, ta jest wyjątkowa. Cechują ją śliczne opakowania i przede wszystkim dobre działanie. Nazwy toników są linkami do opisów kosmetyków w Lawendowej Szafie.


Tonik do skóry suchej i wrażliwej
Zwraca uwagę swoim zapachem, który przypomina mi perfumy Oriflame Miss O, co w sumie mi przeszkadza. Jest to natomiast kwestia indywidualna, nie wszystkie z was miały wymieniony wyżej zapach, więc automatycznie nie będzie chodziło wam po głowie wspomnienie różowej buteleczki. Poza tym zapach jest dla mnie zbyt wyrazisty, choć jest ładny, to jednak nie dla toniku. Czym pozytywnym wyróżnia się natomiast ten produkt? Producent dobrze opisał kosmetyk, bo ma nawilżająco-łagodzącą formułę. Dawka orzeźwienia jest tu również naprawdę wyczuwalna. Konsystencja jest rzadka, ale opakowanie sprawia, że wygodnie się ją dozuje. Niestety znowu trafiłam na wadliwy egzemplarz, ostatnio już drugi, ponieważ dosyć ciężko chodzi mi zatrzask. Jako, że to nie pierwszy mój tonik od Ec Lab, wiem, że trafiłam akurat na odmieńca. Jako, że mam jeszcze całe opakowanie mojego ulubieńca, ten zużyję do rozrabiania glinki białej lub alg, żeby poprawić ich zapach.

Tonik odmładzający 
Świetny kosmetyk, który zostanie ze mną na długo, w tej chwili rozpoczynam używanie trzeciego opakowania. Stosuję go już dosyć długo i muszę powiedzieć, że skóra naprawdę zyskuje witalność i zdecydowanie ma ładniejszy, zdrowszy kolor. Dzięki zawartości antyoksydantów, produkt ma działanie przeciwzmarszczkowe. Na dodatek wycisza skórę i  ma widoczne działanie łagodzące. Polubiłam go o wiele bardziej niż wersję dla skóry tłustej czy wrażliwej. Podoba mi się jego rześki i nienatarczywy zapach. Schłodzony daje mocną dawkę orzeźwienia, tak jak każdy z wymienionych w dzisiejszym poście produktów. Lubię nakładać ten tonik w formie maseczki, czyli nasączam nim cztery płatki kosmetyczne, dzielę na pół i przyklejam je na kilka minut do twarzy. Zyskuję ekspresowe rozświetlenie i ukojenie. Kosmetyk wystarcza mniej więcej na półtora miesiąca, tak jak każda opisana dziś wersja.


Tonik głęboko oczyszczający
Pisałam już o nim w poście o kosmetykach Ec Lab, dlatego, ułatwię sobie napisanie tego fragmentu i wkleję opinię, która oczywiście nie uległa zmianie. Niestety nie zachowałam pustego opakowania, ale możecie zobaczyć jak wygląda, w poście do którego podałam wam linka, po cytowaniu.
"Przyjemny kosmetyk, który miło wspominam, ale raczej do niego nie powrócę. Sprawdza się słabiej niż jego wyżej opisany brat, chociaż nie można mu odmówić łagodzącego działania. Ma miły, delikatnie kwiatowy zapach. Nie zauważyłam żeby walczył z problemem przetłuszczania się skóry. Głęboko też nie oczyszcza." Post o kosmetykach EC Lab.

Co mogę jeszcze powiedzieć o tonikach od Ec lab? Za 200 ml trzeba zapłacić około 14 złotych. Jeśli ktoś z was poszukuje fajnego i taniego kosmetyku, polecam zainteresować się produktami tej rosyjskiej marki. Ja osobiście zamierzam dalej poznawać ich propozycje, jestem pewna, że jeszcze nie jedna przypadnie mi do gustu, ponieważ, w porównaniu do innych rosyjskich producentów, tu nie zdarzyło mi się jeszcze mocno rozczarować.

Udostępnij ten wpis

26 komentarzy :

  1. O widzisz, właśnie szukam dobrego toniku. Wypróbuję zatem ten odmładzający.

    OdpowiedzUsuń
  2. odmładzający wskakuje na listę zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie atakują mnie dobre toniki i płyny micelarne i co tu wybrać :| Najlepiej byłoby zrobić sobie własną drogerię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O fajne te toniki :) Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni, ja rzadko sięgam po rosyjskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tonik odmładzający zapisuję na listę zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Toników nie znam ale chyba odmładzający przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tonik oczyszczający byłby zdecydowanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam marki. Jednak prezentują się ciekawie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to jest Ec Lab czy Eco Lab? Bo już nie wiem ;) jak mi się skończy obecny tonik to pomyślę nad którymś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to poprawnie Ec Lab, ale zdarza się, że sklapy podają Eco Lab :) Jest z tym małe zamieszanie :)

      Usuń
  11. Nie znam tej firmy Ale kosmetyki zapowiadają się ciekawie. Najbardziej zaciekawiła mnie wersja nawilzajaca chociaż odstrasza mnie trochę zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa propozycja, pomyślę o nich

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbowałabym wersję odmładzająco. Podoba mi się pomysł z maseczką z toniku. Tego nigdy bym nie wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obecnie używam tonik z Shiseido i przyznam, że o tych wcześniej nie słyszałam.
    Przypominam o rozdaniu, do zgarnięcia kultowy korektor rozświetlający YVES SAINT LAURENT.

    OdpowiedzUsuń
  15. zglosila sie zwyciezczyni paletki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!Szkoda,że się nie udało:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!Szkoda,że się nie udało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kosmetyki więc pewnie przypadłyby mi do gustu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Ecolab. Miałam tonik kofeinowy czyli odmładzający i na bank do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odmładzający ciekawy, ale oczyszczający chyba mnie bardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę z wygranej :D Dodatkowo potwierdzam że konto należy do mnie i tak, moje inicjały to K. Sz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. hm.. zaciekawiłaś mnie tymi tonikami :P sama z ecolab kupiłam dwa olejki do włosów i wczoraj nałożyłam jedwabny włosy są geeeeenialne jestem poprostu oszołomiona jego działaniem :D mam nadzieję, że to nie przypadkowy efekt tylko faktycznie będzie tak dobrze na nie działał :D Fajny blog dodaję do obserwowanych, jeżeli jesteś ciekawa to zapraszam do siebie dopiero utworzyłam bloga więc za wiele nie ma, ale będę się rozkręcać :D obiecuję hehe http://beautyinzynier.blogspot.com/ a tu fb https://www.facebook.com/beautyinzynier/?ref=hl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę wypróbować kosmetyki tej marki :) Kuszą mnie szczególnie szampony i produkty do włosów, ale na pewno jak będę robić zamówienie dorzucę coś jeszcze, może tonik... Hmm sama nie wiem, ale właściwie nowy tonik to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam oba toniki, które pokazujesz :) Mam nadzieję, że u mnie też się dobrze spiszą.
    Niedawno zużyłam nawilżający żel do mycia twarzy tej marki - bardzo fajny był.

    Polecasz jeszcze coś tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, leciutkie kremo-żele do pielęgnacji twarzy i kremy do ciała karite spa :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.