środa, 21 września 2016

Rozczarowanie, brak szacunku do klienta... Czyli co mnie spotkało w związku z zakupami w Sephorze.

Dziś podzielę się z wami wydarzeniami z tego tygodnia. Może wasze będą szczęśliwe, mam taką nadzieję. Bo niestety, ja powodzenia nie miałam. Od razu zaznaczam, że opisuję moją przygodę z marką Sephora. Dotychczas z zakupów z tej sieci byłam zadowolona, a ich klientką byłam wieloletnią. Tym razem stało się inaczej. Pomyślałam, że dobrze przestrzec was i uchronić przed podobnymi sytuacjami, bo mi osobiście, zostało wielkie rozczarowanie, tak naprawdę niemożliwe do naprawienia.


Zacznijmy od początku. Siedzę sobie w pracy, patrzę na mail'a, a  tu super wiadomość, że do zakupów mogę otrzymać w gratisie miniaturkę różu, o którym marzyłam od dawna. Po pierwsze zastanawiałam się nad zakupem tuszu od Lancome, więc gratis był dźwignią, do podjęcia decyzji odnośnie nabycia kosmetyku. Mogę mieć przecież dwa w cenie jednego. Jako, że wiem, że tego typu prezenty znikają bardzo szybko, od razu dokonałam przelewu przez Przelewy24. Niestety system się zawiesił i nie dostałam potwierdzenia płatności. Dlatego od razu wykonałam telefon na infolinię. Konsultant powiedział, że takie błędy się zdarzają i poprosił mnie o wysłanie potwierdzenia przelewu. Przy okazji zapewnił mnie, że bonus jest dla mnie zarezerwowany i nie mam się czym martwić, na pewno go dostanę.

Od naszej rozmowy minęło troszkę czasu. Moja koleżanka, która zamówiła prawie o tej samej porze kosmetyki, otrzymała już swoją paczkę, a ja nawet nie ujrzałam wiadomości co z moim zamówieniem, na jakim jest etapie. Wysłałam mail'a z zapytaniem. Odpowiedzieli, że moje zamówienie anulowano. Toteż znowu zadzwoniłam... Usłyszałam, że nic nie mogą zrobić i prezenty już są dla mnie nieosiągalne. Zaraz, zaraz, przecież konsultant wyraźnie mi obiecał, że nic mi nie przepadnie. Poza tym przesłałam potwierdzenie z banku kilka minut po rozmowie, czego więcej trzeba? Jako klient zachowałam się w porządku, zrobiłam wszystko o co mnie poproszono, żeby wyjaśnić tę sprawę. Z drugiej strony kompletny brak szacunku, a propozycja rekompensaty to rabat, który w każdej chwili można pobrać ze strony z promocjami, takie to wyjątkowe. Bardzo dziękuję.

Jak się ustrzec przed nieotrzymaniem bonusów? Moja koleżanka skorzystała z opcji "za pobraniem". Nie miała problemu z płatnością. Dlatego gdyby korciły was prezenty, nie polecam płacić online. I tak naprawdę tyle. Niby błahostka, ale pozwoli wam się cieszyć, tym na czym być może, będzie wam zależało.

Natomiast moja historia kończy się zwrotem gotówki. Kupię ten tusz w Douglasie, z czystej przekory. 

Zdjęcie źródło: link. Zdjęcie jednej z perfumerii. Wydarzenia dotyczą sklepu on-line.
Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

  1. faktycznie kiepska sprawa ;/ mi się nigdy nic złego z nimi nie działo i lubię robić u nich zakupy online:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest ewidentnie ICH WINA, więc gratis jak najbardziej Ci się należy. Ciekawe, jakby się zachowywali, jakbyś np. poinformowała rzecznika praw konsumenta, w końcu dokonałaś zakupu w sklepie i MASZ PRAWO, ba, oni MAJĄ OBOWIĄZEK dostarczyć Ci ten produkt... a nie tak po prostu anulować, chociaż konsultant powiedział co innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi ze takie cos cie spotkało.. chamsko z ich strony..mam nadzieje ze tusz bedzie sie dobrze spisywał :) buziaczki i pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż rzec - wstydzili by się...

    OdpowiedzUsuń
  5. pracowałem w tym miejscu ... same kosmetyki uwielbiam jednak trauma została psychika wyniszczona nic dziwnego, że obsługa na głowe dostaje bo co sie dzieje na zapleczu nikt nie wie .. a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykra sprawa, ja zawsze wszystko kupuję "za pobraniem", może płacę troszkę więcej, ale przynajmniej mam pewność że otrzymam do ręki to co chciałam, a przy kurierze jeszcze mogę to sprawdzić :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh tak to z nimi jest, zamiast zachęcić klienta zniechęcają go.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. zauważyłam już przy okazji różnych firm , że bardziej się starają gdy płatność jest przy odbiorze a powinno być odwrotnie

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.