poniedziałek, 20 maja 2013

Naturalne mydło propolisowe. Głębokie oczyszczanie. NATURA SIBERICA.

Cześć!

Tym razem recenzja rosyjskiego kosmetyku, czyli mydła propolisowego NATURA SIBERICA. Posiadam to mydło już od dłuższego czasu i najczęściej używam go do mycia ciała od szyi w dół. Na początku myłam nim twarz, ale nie był to dobry pomysł. Niestety zakup był błędem.

Po użyciu produktu skóra swędzi i piecze, można porównać to uczucie do efektu jaki daje nałożenie gryzącego ubrania. Mydło pozostawia wyczuwalną warstwę, chociaż dobrze oczyszcza. Zdarzyło mi się kupić dżinsy, które zabarwiły moje nogi. Żel pod prysznic nie spisał się i nie usunął koloru, ale to mydło jak najbardziej. Zauważyłam też, że produkt dobrze rozpuszcza oleje. Poza tym mydełko nie nadaje się do mycia twarzy. Mam cerę mieszaną i strefa T nie polubiła tego wynalazku, a tym bardziej wrażliwe policzki. Zaczerwienienia i pieczenie przekreśla fakt, że kosmetyk ładnie radzi sobie z oczyszczaniem porów i wykazuje działanie ściągające.
Zapach jest mocny i po pewnym czasie zaczął drażnić mój nos. Utrzymywał się nawet do godziny.
Konsystencja mi się spodobała. Jest plastyczna, można ją ugniatać. Opakowanie w przypadku tego mydła to duże kartonowe pudełko. Jest bardzo estetyczne. Szkoda, że już je wyrzuciłam i nie mogę wam pokazać go na samodzielnie zrobionym zdjęciu. 
Wydajność. Mydło ginie w oczach. Wystarczyło mi na trzy miesiące, ale nie używałam go codziennie.  
Waga 100 g.
Poza tym ładnie się pieni i kosztuje niewiele, cena to około 20 zł. 


Na zdjęciu widać mydełko, które wielkością odpowiada kasztanowi.

Informacje ze strony sklepu Kalina:

100% naturalne mydło propolisowe na bazie Propolisu, olejku z Jałowca, Czarnego Kminku i Syberyjskiej Bażyny.
Mydło zwalcza niedoskonałości skóry, głęboko oczyszcza i nawilża skórę.
Propolis, jako naturalny i niezastąpiony antyseptyk posiada unikatowe właściwości gojące, antyseptyczne.

Czarny Kminek i Bażyna wyśmienicie oczyszczają pory, skutecznie pielęgnując cerę problematyczną.
Olejek z Jałowca likwiduje podrażnienia skóry, poprawia jej elastyczność.
Zastosowanie: Mydło dla cery problematycznej, trądzikowej, z wypryskami, rozszerzonymi porami.  
Sposób użycia: Nanieść na wilgotną skórę, lekko masując aż do wykształcenia się piany. Spłukać dużą ilością wody. Do codziennego zastosowania.
Pojemność opakowania: 100 gram
Producent: OOO NATURA SIBERICA, Rosja
Skład: Juniperus Communis Essential Oil, Olea Europaea Friut Oil, Aqua, Sodium Hydroxide, Sucrose, Mel, Hippophae Rhaimnoides Altaica Seed Oil, Propolis, Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcus Seed Oil, Ribes Nigrum Seed Oil, Nigella Sativa  Extract, Glycine Soja Dauricus Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Pinus Sibirica Seed Oil, Empetrum Sibiricum Extract, Borago Officinalis Seed Oil, Panax Ginseng Root Extract, Cucurbita Pepo Seed Oil, Arctium Lappa Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Beeswak, Caramel, Parfum.
Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Mydełko mnie ciekawi, chyba się na nie skuszę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej zainwestować w mydło Aleppo, jest wydajniejsze i tańsze, a co najważniejsze w działaniu skuteczniejsze i bardziej delikatne:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.